logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۴۵۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان خبرداد

جابه‌جایی کوی فلسطین زنجان در آینده نزدیک

جابه‌جایی-کوی-فلسطین-زنجان-در-آینده-نزدیک
استاندر زنجان با اشاره به سکونت 113 خانوار در کوی فلسطین زنجان، گفت: کوی فلسطین در اسرع وقت جابه جا و واحد‌های مسکونی جدید تحویل ساکنین کوی فلسطین می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان زنجان با اشاره به تلاش‌های دولت در راستای تامین مسکن در کشور، اظهار کرد: در طول این چند سال تلاش خواهیم کرد در راستای شعار اصلی انقلاب و تامین مسکن حرکت کنیم.

وی با اشاره به مسکن محرومان و حاشیه نشینان، ابراز کرد: در خصوص عدالت پرداخت و بهره مندی این خانوارها از مسکن باید عدالت لحاظ شود.

استان دار زنجان با بیان اینکه کوی فلسطین باید جابه‌جا شده و خانه‌های جدیدی تحویل ساکنین شود، تصریح کرد: برای بافت ناکارآمد شهری، زنجان باید تصمیم عملی گرفته شده و ساخت و سازها هرچه سریعتر در این مناطق آغاز شود.

وی با بیان اینکه در جابجایی ساکنین کوی فلسطین باید ارزش افزوده زمین‌های این منطقه در ارائه خدمات به اهالی لحاظ شود، عنوان کرد: طبق محاسبات جابجایی کوی فلسطین دارای ارزش افزوده و سود آور است.

افشارچی با بیان اینکه هرچه سریعتر باید جابجایی کوی فلسطین و تحویل واحد های مسکونی جدید به اهالی این منطقه انجام شود، تاکید کرد: 80 درصد از ساکنان کوی فلسطین در کوی زیتون، و 20 درصد در کوی زنگان جانمایی شوند.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳